پخش کننده زیتون سبز اصفهان

زیتون سبز اصفهان طعم و رنگی بسیار دلنشین دارد. شرکت تولیدی ما بزرگ تربن پخش کننده و عرضه کننده زیتون اصفهان در بالاترین درجه از کیفیت محصول می باشد. زیتون های سبز در این نمایندگی همگی تلخی آن گرفته شده و دارای طعم و مزه بسیار خوشایندی می باشند و از خواص درمانی بی نظیری برخوردارند.پخش کننده زیتون سبز اصفهان

اطلاعاتی مختصر در مورد خواص زیتون سبز

اطلاعاتی مختصر در مورد خواص زیتون سبز زیتون سبز میوه ای درختی است که بدلیل خواص فراوان آن بسیار مورد توجه علاقمندان به سلامتی می باشد. رنگ میوه زیتون ابتدا سبز و سپس سیاه می شود و وقتی سیاه شد برای گرفتن روغن مورد استفاده قرار می گیرد.اما زیتون سبز مناسب همراهی برای غذای شما است و زیتون سبز را به همراه سایر غذاها می توان استفاده نمود.

زیتون در مرحله سبز نیز قابل مصرف است ولی باید تلخی آن بوسیله آب نمک یا مواد شیمیایی گرفته شود که همگی زیتون های سبز ارایه شده در نمایندگی ما دارای طعمی خوشایند و خواصی بی نظیر هستند.

گرفتن تلخی زیتون را به اصطلاح شیرین کردن می گویند. لازم به ذکر است که مزه نهایی آن پس از فرآوری تقریبا نمکی و کمی تلخ است.

از  فواید زیتون سبز می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

بهبود سلامت چشم،منبع غنی آنتی اکسیدان، تقویت تولید گلبول های قرمز خون، منبع عالی ویتامین E، کاهش ریسک سرطان،  مفید برای استخوان ها و بافت بدن، درمان طبیعی پوست،  ویژگی های ضد التهابی، تقویت قلب،کاهش فشار خون بالا، مدیریت سطح کلسترول، تنظیم سطح قند خون، تقویت حافظه، جلوگیری از لخته شدن خون،بهبود سیستم ایمنی بدن.

واقعیت های غذایی برای 100 گرم از زیتون های سبز را می توان به صورت علمی این گونه بیان کرد :

  • دارای کالری:115
  • آب:80 %
  • پروتئین:0.8 گرم
  • کربوهیدرات:6.3 گرم
  • شکر:0 گرم
  • فیبر:3.2 گرم
  • چربی:10.7 گرم
  • چربی اشباع شده:1.42 گرم
  • چربی تک غیراشباع :7.89 گرم

مرکز فروش زیتون اصفهان

مرکز فروش زیتون اصفهان ابن نمایندگی فروش یکی از بهداشتی ترین و معتبرترین مرکز فروش زیتون اصفهان در سطح کشور است و همواره محصولی بسیار باکیفیت را با حفظ تمامی خواص به دست مشتریان می رساند.

سفارش و خرید و پخش انواع بسیار عالی از زیتون های سبز اصفهان از طریق این نمایندگی فروش و سایت معتبر تضمین شده با قیمتی بسیار مناسب امکان پذیر می باشد.مرکز فروش زیتون اصفهان تمام تلاش خود را کرده تا واسطه را از این چنین محصول با ارزشی دور سازد تا بتواند رضایت هر چه بیشتر مشتریان و علاقه مندان را از خرید این محصول جلب کند و در این راه شک و تردید را از خریداران عزیز دور سازد.

اگر خواهان و علاقه مندان خرید این چنین محصولی هستید می توانید با مراجعه به این سایت اینترنتی  و یا با تماس درخواست خود را ثبت نموده تا در اولین فرصت به تقاضای مشتریان رسیدگی شود.