قیمت روز زیتون سیاه بی هسته

در حال حاضر زیتون بی هسته نیز از محصولات خوراکی پر فروش در ایران می باشد که قیمت روز این محصول بر حسب کیفیت محصول و میزان خرید آن مشخص می شود. مسلما زیتون های ایرانی دارای قیمت های ارزان تری نسبت به نمونه های خارجی هستند و می توان برای سفارش عمده آن ها از طریق سایت اقدام کرد.

قیمت روز زیتون سیاه بی هسته

از خواص درمانی زیتون سیاه چه می دانید؟

از خواص درمانی زیتون سیاه چه می دانید؟

در ایران دو نوع زیتون سیاه و سبز پرورش داده می شود که هر دو از محصولات خوراکی می باشند و استفاده های فراوانی دارند. شاید بد نباشد که بدانید مصرف زیتون می توان درمان گر برخی بیماری ها نیز باشد و عملا خواص درمانی و دارویی بسیاری دارد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

ویتامین آ یکی از ویتامین هایی است که در زیتون به وفور وجود دارد و می تواند در تقویت بینایی چشم ها کمک کند، فلذا کسانی که دچار دید ضعیف هستند می توانند به صورت روزانه از آن استفاده کنند.

زیتون سیاه منبعی سرشار از ویتامین ث، آنتی اکسیدان و فلانوئید ها است که همگی این ها می توانند به سلامت قلب و به پیشگیری از بیماری سرطان کمک ویژه ای را بکنند. از دیگر خواص آن می توان به تاثیر مثبتش روی گلبول های قرمز خون اشاره کرد.
اگر کمی با این موضوع آشنا باشید خواهید دانست که وظیفه گلبول قرمز تولید اکسیژن مورد نیاز برای سلول های بدن و خون می باشد. حال زمانی که آهن مورد نیاز بدن کم باشد، بدن قادر نخواهد بود که گلبول قرمز به میزان کافی تولید کند، فلذا مشکلات سردرد، تهوع، کم خونی و بی حالی پیش می آید. اما از آن جایی که زیتون سیاه سرشار از آهن می باشد می توان با مصرف آن از مشکلات ذکر شده به راحتی جلوگیری کرد.

شاید جالب باشد بدانید که زیتون سیاه می تواند جایگزین قرص ایبوپروفن شود و عملیات تسکین دادن به درد های بدن، مفاصل، استخوان ها را به خوبی انجام دهد.

خرید بدون واسطه زیتون بی هسته

خرید بدون واسطه زیتون بی هسته

اگر قصد خرید زیتون سیاه و سبز را دارید باید بدانید که می توانید این محصول را بدون واسطه نیز تهیه نمایید. یعنی این محصول هم به صورت فله ای و هم بسته بندی شده کارخانه ای عرضه می شود تا مشتریان متناسب با نیاز خود برای پخش در داخل کشور و یا برای صادرات بتوانند از آن بهره گیرند.

نحوه خرید بدین شکل است که می توانید از همان شهری که هستید با کارشناسان فروش سایت ارتباط گیرید و سپس بعد از مشاوره در این زمینه سفارش عمده خود را ثبت کنید.