قیمت روز زیتون سبز روغن گیری

اگر قصد دارید از قیمت روز زیتون روغن گیری مطلع شوید، قبل از هر اقدامی باید بدانید که چه نوع و رقمی از این محصول برای تهیه روغن مناسب است. بنابراین شناخت ویژگی های کیفی و ظاهری زیتون سبز می تواند در انتخاب دقیق تر شما تاثیرگذار باشد. در این مطلب با ما همراه شوید تا ضمن بررسی این موضوع، ۳ مورد از فواید درمانی روغن ارگانیک و طبیعی زیتون را معرفی کنیم.

قیمت روز زیتون سبز روغن گیری

۳ مورد از فواید درمانی زیتون سبز

3 مورد از فواید درمانی زیتون سبز

روغن زیتون از رژیم های غذایی مدیترانه ای محسوب می شود که سرشار از اسیدهای چرب ارگانیک است و خطر بیماری های قلبی و ابتلا به کبد چرب را تا حد زیادی کاهش می دهد. به عنوان فرآورده زیتون سبز طبیعی نه تنها مصارف خوراکی دارد که از آن در تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می کنند.
برای تهیه این نوع روغن، شناخت زیتون سبز تازه و درشت اهمیت زیادی دارد. همانطور که می دانید زیتون تازه طعم بسیار تلخی دارد و قبل از فرآوری باید آن را شیرین کرد. برای این منظور معمولاً از شیوه های صنعتی استفاده می کنند.
کیفیت زیتون مناسب روغن گیری معمولاً تحت تاثیر منطقه پرورش درخت ها، نوع رسیدگی و پرورش زیتون مانند میزان کوددهی و رسیدن کامل میوه ها همواره متغیر است. به طور کلی زیتون های مناسب روغن گیری دانه های درشتی و رنگ سبز تیره دارند.

مصرف زیتون سبز شیرین شده و تازه نیز فواید و خواص درمانی بیشماری دارد. با این حال ۳ مورد از مهمترین این مزیت ها عبارتند از:

  • جلوگیری از رسوب پلاک های خونی در شریان اصلی که در نهایت از سکته های قلبی جلوگیری می کند.
  • افزایش کلسترول خوب خون و افزایش متابولسیم بدن با هدف کنترل چربی و کلسترل خون
  • خاصیت آنتی اکسیدانی زیتون، دیواره سرخک ها را از حمله رادیکال های آزاد و سلول های سرطانی محافظت می کند.

عرضه ارزان قیمت زیتون روغن گیری

عرضه ارزان قیمت زیتون روغن گیری

زیتون روغن گیری معمولاً به صورت عمده در اختیار کارگاه های کوچک فعال و کارخانه های بزرگ روغن گیری قرار می گیرد. برخی از مراکز تولیدی نیز خود دارای مزارع پرورشی درخت زیتون هستند که این امر در کاهش هزینه ها و اطمینان از کیفیت روغن تولیدی اهمیت زیادی دارد.
به طور کلی قیمت زیتون سبز و تازه نقش مهم و تعیین کننده در نرخ نهایی هر کیلو روغن خواهد داشت. البته درجه خلوص روغن ها و شیوه های فرآوری و تولید نیز نقش مهمی در روند افزایشی و کاهشی این محصولات ایفا می کنند.
اگر قصد سفارش عمده و خرید زیتون روغن گیری با حجم بسیار بالا برای کارخانه های تولیدی دارید، از طریق این مرکز به عنوان بزرگترین بازار عرضه زیتون ارگانیک می توانید سفارشات خود را ثبت و پیگیری کنید.