قیمت روز روغن زیتون فرابکر عمده

روغن زیتون فرابکر از انواع روغن زیتون می باشد و به دلیل اینکه تصفیه نمی شود، خالص ترین و مفیدترین نوع این محصول خوراکی است. این روغن دارای بیشترین خواص غذایی و درمانی در مقایسه با دیگر موارد مشابه می باشد. روش تولید و استخراج این روغن باعث می شود که طعم واقعی زیتون را با مصرف آن حس کنید. قیمت روز روغن زیتون عمده فرابکر را می توان از نمایندگی فروش این محصول بصورت اینترنتی یا حضوری، استعلام نمود.

قیمت روز روغن زیتون فرابکر عمده

۵ فایده روغن زیتون فرابکر

5 فایده روغن زیتون فرابکر

به دلیل اینکه در فرآیند استخراج روغن زیتون فرابکر از حرارت و مواد شیمیایی استفاده نمی گردد، این نوع روغن، ویتامین ها و آنتی اکسیدان های بیشتری دارد. در نتیجه از خواص ضدالتهابی فراوانی نیز برخوردار می باشد.
با مصرف مداوم روغن زیتون فرابکر می توان از بروز التهاب های مزمن که زمینه ساز و دلیل اصلی بسیاری از بیماری ها مانند سرطان، دیابت، آلزایمر و آرتریت هستند، پیشگیری کرد.
همچنین با استفاده مداوم از این روغن می توان از بروز بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری کرد. این مهم به دلیل وجود اسیدهای چرب تک اشباع نشده، ویتامین های E و k، امگا ۳‌ در روغن زیتون می باشد.
این مواد باعث کاهش سطح کلسترول، کاهش فشار خون و لخته های خونی می گردد. این روغن به دلیل نحوه تولیدی که دارد از میزان اولئیک اسید کمتری در مقایسه با روغن زیتون های بکر و تصفیه شده برخوردار است.
درمان خونریزی لثه و تقویت لثه از دیگر فواید استفاده از این محصول پرخاصیت است. همچنین با مصرف این روغن می توان به عملکرد بهتر حافظه و تقویت معده کمک کرد.
ضمنا این روغن می تواند به عنوان یک ملین قوی عمل کرده و از بروز یبوست در بدن جلوگیری نماید. در زمینه زیبایی نیز استفاده از این روغن از دیرباز در بین مردمان جوامع مختلف رواج داشته است.
روغن زیتون باعث لطافت و تقویت موها شده و می تواند به از بین بردن چین و چروک های پوستی و در نتیجه لطافت و شادابی پوست کمک کند.

عرضه کننده روغن زیتون عمده

عرضه کننده روغن زیتون عمده

شرکت عرضه روغن زیتون عمده به عنوان نمایندگی معتبر فروش این محصولات در کشورمان در حال فعالیت می باشد. کیفیت بالای انواع روغن زیتون ارائه شده توسط این مجموعه همراه با قیمت های مناسب باعث استقبال فراوان خریداران شده است.
این نمایندگی با راه اندازی سایت اینترنتی فروش انواع روغن زیتون، شرایطی را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند با ثبت سفارشات خود بصورت غیرحضوری در وقت و هزینه های خود نیز به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنند.