قیمت بهترین زیتون سبز روغن گیری

زیتون یکی از میوه های پر خاصیت موجود در دنیاست که انواع مختلفی دارد. دو نوع اصلی آن یعنی زیتون سبز و زیتون سیاه که همه شما می شناسید، استفاده های گوناگونی دارند. معمولا از دانه های زیتون سبز، روغن زیتون تولید می شود که بهترین روغن خوراکی برای انسان است. زیتون روغن گیری با قیمت های مختلفی در بازار های پخش میوه و تره بار عرضه می شود. برای آشنایی با خواص این میوه و روغن زیتون با ما همراه باشید.

قیمت بهترین زیتون سبز روغن گیری

خصوصیات ویژه زیتون سبز باکیفیت

خصوصیات ویژه زیتون سبز باکیفیت

زیتون میوه ای است که خداوند چندین بار از آن در قرآن کریم یاد کرده و به روغن آن نیز مستقیما اشاره نموده و این میوه را یکی از نعمت های خود برای انسان بر شمرده است. بر همین اساس ما می توانیم به خواص فوق العاده این میوه و روغن زیتون برای سلامتی خود پی ببریم.

مهم ترین خصوصیات زیتون سبز باکیفیت که از آن برای روغن گیری استفاده می شود، رنگ و اندازه آن است. یک زیتون مناسب برای روغن کشی باید کاملا رسیده و گوشتی باشد. همچنین میوه ها باید کاملا سالم بوده و پوسیدگی و خرابی نداشته باشند. رنگ زیتون نیز باید سبز روشن باشد.

برای اطمینان از مرغوبیت زیتون سبز، بهتر است آن را از سر باغات خریداری کنید. تا بتوانید کیفیت درختان و نحوه رسیدگی به آن ها را از نزدیک بررسی کنید. البته این روش خرید مخصوص توزیع کنندگان و کارخانه های تولیدی روغن زیتون است.

شما عزیزان می توانید برای تامین نیاز خود، محصول را از مراکز میوه و تره بار و شرکت های پخش، با نرخ مناسب و تخفیف ویژه خریداری کنید.

بهترین راه خرید زیتون روغن گیری

بهترین راه خرید زیتون روغن گیری

روغن زیتون که یک چربی گیاهی است، فاقد چربیهای مضر و اشباع شده می باشد. به همین دلیل هم استفاده آن برای انسان هیچ ضرری ندارد. این روغن را می توانید برای طبخ غذا، سالاد و یا ماساژ دادن بدن مورد استفاده قرار دهید.

طبع روغن زیتون گرم و تر است، به همین دلیل می تواند به درمان بیماری های ناشی از سردی و خشکی بدن کمک کند. مصرف این روغن به صورت موضعی، سبب رفع مشکلات پوستی چون اگزما شده و به صورت خوراکی هم باعث عملکرد بهتر دستگاه گوارش می گردد. یکی از خواص اصلی آن درمان کردن یبوست و بواسیر است.

بهترین و مطمئن ترین راه برای خرید زیتون مناسب روغن گیری، خرید محصول از تولید کننده و باغداران است. ما در این وب سایت، محصول را بدون هیچ واسطه ای، از تولید به مصرف و با مناسب ترین قیمت ممکن به شما عزیزان ارائه می دهیم.