قیمت انواع روغن زیتون سیاه طبیعی

قیمت انواع روغن زیتون سیاه طبیعی با توجه به معیارهای کیفی مانند درجه خلوص آن همواره با نوسانات زیادی همراه است. از این نوع روغن اغلب برای مصارف خوراکی استفاده می شود که ویژگی های بی نظیری در جهت حفظ سلامتی مصرف کنندگان دارد. بنابراین توصیه می کنیم بدون در نظر گرفتن قیمت و نرخ روغن زیتون طبیعی و ارگانیک، یک یا چند شیشه آن را برای مصارف روزانه خود تهیه کنید.

قیمت انواع روغن زیتون سیاه طبیعی

روغن زیتون سیاه ممتاز چه ویژگی هایی دارد؟

روغن زیتون سیاه ممتاز چه ویژگی هایی دارد؟

خواستگاه اصلی زیتون سیاه را باید کشورهایی اروپایی مانند ایتالیا و اسپانیا معرفی کرد. از دیرباز تاکنون این مناطق بزرگترین تامین کننده زیتون سیاه بوده اند. در کشور نیز زیتون سبز بیشترین میزان تولید این محصول را به خود اختصاص داده است. طبق آمارها زیتون سیاه مصرفی کشور برای تولید فرآورده هایی مانند روغن و ترشی معمولاً از کشور ترکیه وارد می شوند.
علاوه بر مصارف خوراکی، استفاده های گوناگون از روغن زیتون به عنوان یکی از فرآورده های اصلی آن بسیار مرسوم است. از این نوع روغن می توان برای پخت انواع خوراکی ها، تهیه سالادها و حتی به عنوان دارویی گیاهی استفاده نمود. از مهمترین ویژگی های مصرف روغن زیتون سیاه طبیعی به صورت خوراکی می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • کاهش کلسترول خون: روغن زیتون چربی کاملاً طبیعی دارد که از افزایش کلسترول و چربی خون جلوگیری می کند.
  • تقویت دستگاه گوارش: روغن زیتون سیاه خاصیت سم زدایی از کبد و رفع عفونت های معده را دارد. همچنین به عنوان دارویی قابض می تواند روده را تمیز کند.
  • خاصیت ضد میکروبی: اگر از عفونت های دائم روده و معده رنج می برید و دچار اسپاسم معده هستید، مصرف روزانه یک قاشق روغن زیتون به صورت ناشتا می تواند در درمان این بیماری ها موثر واقع شود.

خرید عمده روغن زیتون طبیعی

خرید عمده روغن زیتون طبیعی

نکته مهمی که کمتر کسی به آن توجه می کند این است که خواص مصرفی روغن زیتون سیاه و سبز تقریباً یکسان است. تنها تفاوتی که می توان از نظر خواص درمانی برای آنها قائل شد این است که، میزان و حجم کارتونئید موجود در نوع سیاه این محصول بیشتر است. تامین کارتونئید موجود در بدن به صورت طبیعی می تواند به جلوگیری از ایجاد جوش های پوستی، پیری زود رس پوست و رفع لکه های پوست کمک کند.
بنابراین توصیه اکید متخصصان تغذیه در مصرف مداوم و روزانه انواع روغن زیتون به ویژه در بین خانم ها و کودکان را جدی بگیرید و سعی کنید از ارقام طبیعی و ارگانیک آن استفاده کنید.
با توجه به توزیع و فروش گسترده این محصولات، بهترین شیوه خرید روغن زیتون سیاه بکر و ارگانیک، شناخت تامین کننده مستقیم و ثبت سفارش از مراکز پخش معتبر در بازار سراسر کشور است.