فروش بهترین روغن زیتون موضعی

روغن زیتون موضعی یکی از شیوه های درمانی در طب سنتی برای بسیاری از بیماری ها است که عده زیادی کمتر اطلاعی از آنها دارند. امروزه با گسترش استفاده از داروهای گیاهی میزان سفارشات برای خرید روغن های ارگانیک نیز سیر صعودی داشته است. در این مطلب با ما همراه شوید تا به خواص روغن زیتون موضعی و بهترین شیوه خرید و فروش عمده آن در بازار بپردازیم.

فروش بهترین روغن زیتون موضعی

همه چیز درباره روغن زیتون موضعی

همه چیز درباره روغن زیتون موضعی

روغن زیتون به عنوان یکی از محبوب ترین روغن های گیاهی در سراسر دنیا انواع و اقسام مختلفی دارد. از نمونه های فرابکر و خالص گرفته که برای پخت و پز و طبخ سالادها به کار برده می شوند تا انواع ارقام موضعی. در کارخانه های تولیدی بعد از مرحله اولیه روغن گیری و تهیه نوع خالص این محصول از دانه های زیتون، تفاله های آن را مجدداً به فرآیند تولید باز می گرداند که همچنان حاوی مقادیر زیادی روغن هستند.
محصولی استخراج شده از آن اغلب برای مصارف درمانی، تولید انواع لوازم آرایشی بهداشتی، داروهای شیمیایی و طبیعی و … به کار برده می شوند. علت این امر نیز قیمت ارزان و مناسب این نوع روغن به ویژه برای کارخانجات تولید دارو و لوازم بهداشتی است. توجه کنید که این امر نشان از بی کیفیت یا فاسد بودن روغن نیست. حتی میزان خلوص روغن های موضعی به قدری زیاد است که مصرف یک یا چند باره آن به تنهایی یا در ترکیب با دیگر داروهای گیاهی، تاثیر شگرفی در درمان بیماری ها دارد.

برخی از مهمترین کاربردها و موارد مصرف روغن زیتون سبز موضعی عبارتند از:

  • رفع گرفتگی عضلات: برای درمان اسپاسم و گرفتگی عضلات می توانید حدود یک قاشق چایخوری روغن زیتون و سیاهدانه را با یکدیگر ترکیب و به مدت ده دقیقه بر روی موضع مورد نظر مالش دهید.
  • درمان بیماری های پوستی: مصرف مداوم روغن زیتون بر روی پوست دست و صورت می تواند لکه های ناشی از آفتاب سوختگی و چروک های سطحی را درمان کند.
  • کاهش دردهای مفصلی و استخوانی: اگر بیماری هایی نظیر رماتیسم و ام اس رنج می برید، استفاد از روغن زیتون موضعی به صورت مداوم می تواند در کاهش دردهای شما موثر باشد.

پخش روغن زیتون سبز به صورت مستقیم

پخش روغن زیتون سبز به صورت مستقیم

در بازار داخلی پخش و توزیع روغن های زیتون مالشی و موضعی با حجم زیادی صورت می گیرد. به گونه ای که طی سالهای اخیر شاهد عرضه این محصولات به صورت مستقیم توسط برخی عطاری ها و مراکز روغن گیری در شیشه های چند صد گرمی هستیم.
با این حال خریداران عمده و مراکز پخش برای تهیه ارزانترین و باکیفیت انواع روغن زیتون سبز صنعتی می توانند از طریق آنلاین اقدام به ثبت سفارش کنند. قیمت ارزان، امکان استعلام قیمت، سفارش ارقام صادارتی و تهیه روغن های کاملاً استاندارد بخشی از خدمات این مرکز به عنوان بزرگترین سایت پخش روغن زیتون آنلاین در سراسر کشور به شمار می آیند.