فروشگاه بهترین زیتون بی هسته اصفهان

اصفهان از جمله مناطق مناسب برای کشت و پرورش درخت زیتون به شمار می آید. همین امر نیز افزایش تولید فرآورده های این محصول را طی سالهای اخیر سبب شده است. بهترین زیتون بی هسته از تولیدات عمده کارخانجات این استان هستند که از نظر درجه کیفی و قیمت در رتبه بالای برندهای معتبر قرار دارند. برای خرید زیتون اصفهان درجه یک کدام فروشگاه ها و مراکز پخش مناسب تر هستند؟

فروشگاه بهترین زیتون بی هسته اصفهان

همه چیز درباره زیتون بی هسته

همه چیز درباره زیتون بی هسته

زیتون عمدتاً در دو نوع سبز و سیاه کشت می شود که به علت شرایط آب و هوایی کشور معمولاً کشت رقم سبز آن رونق چشمگیری دارد. مقاومت در برابر سرما، خشکی و کم آبی از ویژگی های درخت زیتون به شمار می آید که موجب شده تولید آن در مناطق مرکز و جنوبی کشور افزایش یابد.
استان اصفهان از نظر حجم و سطح زیر کشت این محصول در رتبه بالایی قرار دارد و سالیانه هزاران کیلو انواع زتیون تولیدی این منطقه برای تهیه فرآورده های آن در اختیار کارخانجات تولیدی قرار می گیرند.
با توجه به گسترش کشت زیتون در اصفهان، شاهد رونق گرفتن کارخانه ها و کارگاه های تولیدی کنسرو زیتون بی هسته، هسته دار و فرآورده های دیگر مانند روغن زیتون با درجات کیفی مختلف هستیم.
زیتون سبز بعد از مرحله چیدن و شیرین شدن، برای تهیه کنسور به صورت بی هسته یا هسته دار دسته بندی می شوند. نوع هسته دار آن معمولاً ارقام دانه درشت و دارای بافت سفت و محکم را شامل می شوند که معمولاً قیمت و نرخ فروش بیشتری نیز دارند.
فرآیند هسته گیری و کیفیت دانه های زیتون دو عامل مهم در افزایش قیمت هر کیلو از این محصولات نسبت به ارقام زیتون هسته دار کنسروی در بازار به شمار می آیند.

سفارش مستقیم انواع زیتون اصفهان

سفارش مستقیم انواع زیتون اصفهان

برای سفارش و خرید مستقیم انواع زیتون اصفهان باید موارد و فاکتورهای متعددی را مدنظر قرار داد. اولین نکته اینکه بر حسب نوع مصرف و فرآورده تولیدی، زیتون را بر حسب سایز و اندازه دسته بندی می کنند. ارقام دانه درشت، تازه و دارای بافت سفت و محکم برای تهیه زیتون کنسروی و زیتون فرآورده مورده استفاده قرار می گیرند. اگر قصد تهیه روغن زیتون را دارید، ارقام ارزان قیمت و دانه ریزتر می تواند گزینه مناسبی از جهت صرفه جویی در هزینه ها باشد.
از آنجایی که سورت کردن زیتون سبز تازه توسط دستگاه های تمام اتوماتیک صورت می گیرد، کیفیت زیتون انتخابی، کاملاً تایید شده است و می توان آن را با خیال راحت تهیه کرد. بنابراین برای سفارش زیتون عمده به صورت مستقیم و با قیمت کارخانه تولیدی می توانید از طریق این مرکز آنلاین اقدام کنید.