فروشنده انواع روغن زیتون سبز قم

فروشنده انواع روغن زیتون قم را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب عرضه می کند. فروش هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری انجام می گیرد و شما می توانید جهت سفارش محصول به روش آنلاین اقدام کنید.

روغن زیتون سبز یکی از سالم ترین انواع روغن های گیاهی بوده که در بازار از فروش خوبی هم برخوردار است. فروش اینترنتی در سال های اخیر به علت قیمت کمتر با استقبال خوب خریداران روبه رو شده است.

فروشنده انواع روغن زیتون سبز قم

روش تولید روغن زیتون سبز

روش تولید روغن زیتون سبز

امروزه روش های مختلفی برای تولید روغن زیتون سبز به کار گرفته می شود. برای روغنگیری به طور کلی ۶ مرحله طی می شود تا روغن آماده بسته بندی و ارسال گردد. این مراحل شامل انتخاب میوه و تعیین درجه رسیدگی زیتون، شستشو و جداسازی مواد زائد، خرد کردن و مالش دادن زیتون، دکانتاسیون، بسته بندی و کنترل کیفیت نهایی محصول می باشد.
در مرحله اول بهترین و رسیده ترین انواع زیتون سبز برای روغنگیری انتخاب و پس از انتقال به کارخانه های فرآوری و روغنگیری، کار با شستشو و ضد عفونی کردن زیتون شروع می شود. پس از آن زیتون ها خرد و وارد آسیاب غلتکی شده تا کاملا خرد و آماده روغنگیری شود. جهت تسریع و افزایش بازدهی استخراج روغن، خمیر زیتون را توسط دستگاه مالش می دهند. این کار آرام و به صورت پیوسته انجام می شود تا خواص محصول کاملا حفظ شود.
در ادامه خمیر زیتون که حاوی روغن، تفاله و آب است به بخش بعدی منتقل و عمل دکانتاسیون بر روی آن صورت می گیرد. در این مرحله روغن از خمیر جدا شده و صاف و یکدست می گردد. در نهایت روغن پس از بوگیری وارد مرحله بسته بندی و عرضه به بازار می شود.

خرید انواع روغن زیتون قم

خرید انواع روغن زیتون قم

برای خرید روغن زیتون قم ساده ترین روش مراجعه به سایت ما و خرید به صورت غیرحضوری می باشد. برای آنکه از دردسرهای رفت و آمد و ماندن در ترافیک در امان باشید کافیست این شیوه از خرید را انتخاب کنید. اگر به فضای مجازی و اینترنت دسترسی دارید در همه ساعات شبانه روز و بدون محدودیت زمانی می توانید انواع روغن زیتون را در اندازه مورد نیازتان خریداری کنید. امکان سفارش هم به صورت عمده و هم جزئی برای مشتری فراهم شده است.
همانطور که می دانید روغن زیتون قیمت نسبتا بالایی نسبت به دیگر انواع روغن های مایع در بازار دارد. به همین دلیل مشتریان این نوع روغن همیشه ترجیح می دهند روش هایی را برای خرید انتخاب کنند که روغن باکیفیت با قیمت مناسبتری به دستشان برسد. در عرضه آنلاین به علت فروش بدون واسطه، این محصول با قیمت کمتری به دست مصرف کننده نهایی می رسد.