عرضه کننده زیتون سیاه خام

عرضه کننده زیتون سیاه خام خوراکی این محصول را در حجم بسیار بالایی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد با توجه به فروش بی واسطه و مستقیم پایین‌ترین نرخ را برای مشتریان در نظر گرفته از این رو تمامی افراد می ‌توانند زیتون‌ سیاه مورد نظر خود را از طریق مرکز خریداری کنند.

 شما عزیزان می توانید محصول مورد نظر را از طریق مراجعه به همین وبسایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن با صرفه اقتصادی بسیار بالایی تهیه کنید. 

عرضه کننده زیتون سیاه خام

دانستنی هایی در مورد زیتون سیاه

دانستنی هایی در مورد زیتون سیاه زیتون جز میوه های بسیار با ارزش می باشد که در انواع سیاه و سبز وجود دارد ارزش تغذیه این دو زیتون تقریباً با هم مشابه است. تنها تفاوت زیتون با سایر میوه‌های این است که زیتون را نمی‌توان به صورت تازه مصرف کرد زیرا، تلخ می باشد زیتون سیاه معمولاً با آب نمک، سرکه یا آب قلیایی پرورده و قابل خوردن می شود.

گفته می‌شود که ارزش غذایی زیتون سیاه بیشتر از زیتون سبز است. زیتون سبز ب صورت کال است برداشته می‌شود و به نمونه‌های سیاه آن اجازه رسیدن روی درخت داده می شود همین که به رنگ سیاه در آمده‌اند برداشت می‌شود و به شکل با هسته و بدون هسته بسته بندی می شود.در برخی موارد می‌توان زیتون های سبز را از طریق یک فراوری  به زیتون سیاه تبدیل کرد.

از زیتون سیاه بیشتر برای پخت و پز و تزیین غذا استفاده می شود این زیتون درصد روغن بسیار بالاتری نسبت به سبز دارد و انرژی کالری آن نیز بالا می باشد.

سرشار از مواد مغذی و معدنی می باشد که خواص درمانی بسیار فراوانی دارند چربی‌های مفید موجود در آن باعث کاهش کلسترول بد می گردد. همچنین منبع عالی ویتامین e می باشد که با رادیکال‌های آزاد موجود در بدن مبارزه کرده و باعث جوانی و شادابی می گردد.

زیتون سیاه خوراکی مقدار سدیم بالایی دارد و بهتر است در مصرف آن زیاده روی نکنید همچنین بهتر است به صورت ناشتا و معده خالی آن را مصرف نکنید زیرا منجر به مشکلات گوارشی می گردد. بهترین زمان مصرف آن هنگام صرف غذا یا سالاد می باشد. 

تولیدی برتر زیتون سیاه خام

تولیدی برتر زیتون سیاه خام تولید زیتون سیاه خام تولیدی های برتر را در سراسر کشور انجام می شود مرکز ما با سال های بسیار زیادی است که در زمینه تولید زیتون فعالیت دارد. این شما خریداران و مصرف کنندگان عزیز می توانید این محصول را به صورت کلی یا جزئی طبق نیاز خود خریداری نمایید.

قیمت این محصول با توجه به نوع خرید بسته بندی و نوع زیتونی که دارد تعیین می گردد و اندازه آن برای مشاوره و خرید و اطلاع دقیق از قیمت محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در پایین صفحه مراجعه نمایید تمامی محصولات بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهد از این رو قیمت تمام شده محصول نیز کاهش می یابد و شما عزیزان به صورت تضمین شده می توانید این محصول را خریداری کنید.