عرضه کننده زیتون سیاه حلقه ای

امروزه کارخانجات فراوری زیتون، اغلب زیتون‌ها را به صورت اسلایس شده و حلقه ‌‌ای به بازار عرضه می‌نمایند، یکی از انواع زیتون حلقه ای موجود در بازار زیتون حلقه ‌‌ای سیاه می‌باشد. 

زیتون‌های سیاه در کارخانه جات در ابتدا هسته گیری شده و سپس به کمک دستگاه به صورت حلقه ‌‌ای برش خورده و سپس به صورت فله ‌‌ای و یا بسته بندی شده توسط عرضه کننده‌های عمده در بازار مصرف عرضه می‌شوند.

عرضه کننده زیتون سیاه حلقه ای

بارز ترین ویژگی زیتون سیاه حلقه ای

بارز ترین ویژگی زیتون سیاه حلقه ای زیتون یکی از خوش خوراک ترین و مفیدترین خوراکی ها برای استفاده همراه غذا و یا به صورت تنها می باشد که از قدیم مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است.

زیتون سیاه یکی از ارقام زیتون می باشد که در بازار به صورت های مختلفی عرضه می شود، زیتون سیاه از همنوع خود یعنی زیتون سبز از روغن بیشتری برخوردار است و در صنایع روغن کشی بیشترین استفاده را دارد.

از آنجایی که بیشترین ارزش غذایی زیتون در روغن آن نهفته می باشد، زیتون سیاه از ارزش غذایی بالاتری برخوردار است و این خود بارزترین ویژگی زیتون سیاه می باشد، مقدار روغن موجود در زیتون خود تعیین کننده درجه بندی زیتون نیز محسوب می شود.

زیتون سیاه دارای مقدار کاروتنوئید بیشتری می باشد و از خواص آنتی اکسیدان، ضد باکتری و ضد میکروبی بالایی برخوردار می باشد.

از آنجایی که زیتون سیاه دارای ظاهری بازار پسندتر می باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد، که وجود روغن بیشتر، کالری بیشتر و مواد مغذی بیشتر خود همچنان مقرون به صرفه می باشد.

زیتون سیاه در شکل های مختلفی در بازار موجود می باشند مانند زیتون سیاه حلقه ای که برای استفاده راحت در پخت غذا و یا استفاده به همراه غذا بسیار مناسب است.

فروش بی واسطه زیتون حلقه ای

فروش بی واسطه زیتون حلقه ای فروش زیتون حلقه ای امروزه از هر زمانی بیشتر شده است آن هم به دلیل استفاده آسان تر آن، اما از آنجایی که تشخیص کیفیت زیتون حلقه ای سخت می باشد بهتر است این مدل فرآورده زیتون را از محل ها و فروشگاه های معتبر خریداری نمود.

این فروشگاه با عرضه فراورده های زیتون از معتبرترین کارخانه جات فرآوری زیتون سعی نموده است تا محصولاتی مرغوب، با کیفیت، بهداشتی و استاندارد را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد، رعایت همین نکات باعث گردیده است تا مشتریان این فروشگاه از خرید های خود نهایت رضایت را داشته باشند و خود مبلغی برای این مرکز فروش فراورده های زیتونی باشند.

این مرکز آمادگی دارد تا با کلیه فروشگاه های زنجیره ای در سراسر کشور همکاری نموده و محصولاتی با کیفیت و مورد پسند مشتریان را به قیمت کارخانه در اختیارشان قرار دهد.