عرضه کننده زیتون جنوب اصل

غالبا زیتون جزو مواد غذایی است که در نواحی شمال و جنوب کشورمان تولید می شود و روانه بازار می گردد. به سبب خواص بی نظیر زیتون جنوب، تولیدکنندگان از آن برای تهیه کنسرو هم استفاده کرده اند تا کسانی که دسترسی به زیتون تازه ندارند بتوانند از خواص این محصول به صورت کنسرو شده استفاده نمایند. سعی کنید زیتون تازه و با کیفیت را از فروشندگان معتبری که این محصول را بصورت بسته بندی شده عرضه می کنند، استفاده کنید. عرضه کنندگان زیتون باید این محصول را به صورت کاملا بهداشتی نگهداری کرده و به فروش برسانند.

عرضه کننده زیتون جنوب اصل

زیتون چه خواصی برای بارداری دارد؟

زیتون چه خواصی برای بارداری دارد؟ برخی از خواص روغن زیتون برای سلامتی بدن:

  • جلوگیری از دچار شدن سکته قلبی
  • رفع کردن انواع و اقسام مشکلات گوارشی
  • تقویت حافظه
  • رفع کننده انواع دردهای التهابی
  • برطرف کننده افسردگی
  • پاکسازی کردن پوست
  • رطوبت رسانی به پوست
  • برطرف کننده آفتاب سوختگی

تاثیر مصرف زیتون در دوران بارداری:

خواص زیتون نقشی زیادی در رشد جنین در دوران بارداری دارد. تحقیقات نشان می دهد که میزان رشد فرزندانی که مادران آن ها در دوران حاملگی از زیتون استفاده کرده‌اند، از نظر قد، وزن، رفتار و واکنش‌ های رفتاری، بسیار بهتر می باشند. از فواید دیگر خوردن زیتون در بارداری، رفع یبوست در این دوران است. زیتون حاوی مقادیر زیادی آهن است، از اینرو نیاز بدن مادر را برای دریافت آهن بر طرف می کند.

زیتون جمع آوری شده اگر برای تولید کنسرو در نظر گرفته شده باشد که باید بعد از درجه بندي و همچنین جدا کردن زيتون مخصوص کنسروي، اولين کاری که براي گرفتن تلخی زیتون انجام می شود این است که کنسرو را براي مدتي در محلول سود سوزآور خیس می کنند تا این محصول قابلیت استفاده داشته باشد چون غالبا اکثر زیتون ها دارای تلخی هستند که این طعم برای کسی خوشایند نیست.

بعد از این کار می توان از این زیتون ها برای تولید کنسرو استفاده شوند. قابل ذکر است که هر چقدر زیتون رسیده تر باشد دارای تلخی کمتری است. ولی اگر زیتون به مدت زیادی در انبارها نگهداری شوند مدت زمانی که برای گرفتن تلخی آن طی می شود بیشتر است. زیتون ها باید بطور کامل شستشو شوند تا هیچ گونه مواد زائد و گرد و خاک و همچنین مواد سمی رو آن باقی نماند.

مواد مغذی موجود در زیتون:

  1. زیتون دارای اسیدهای چرب اشباع نشده مانند امگا 3 است
  2. این محصول دارای ویتامین E است
  3. دارای اسید اولئیک است

بازار پخش زیتون جنوب اصل

بازار پخش زیتون جنوب اصل

همانطور که ذکر شد، زیتون حاوی مقادی زیادی از آنتی اکسیدان ها است که خطر بروز بیماری هایی مثل بیماری های قلبی، سرطان خون و … را به طرز چشمگیری کاهش می دهد. قابل ذکر است که علاوه بر بهبود گردش خون بدن، مصرف زیتون به استقامت معده در مقابل باکتری ها معده و ویروس های خطرناک کمک شایانی می کند.

چنانچه زیتون جنوب اصل را به صورت عمده خریداری کنید قیمت آن برایتان مقرون به صرفه تر می شود. بازار پخش زیتون جنوب با استقبال خوبی همراه است زیرا مردم امروزه بیشتر از قبل با خواص زیتون آشنا شده اند.