عرضه مستقیم زیتون خام کیلویی

زیتون یکی از میوه های پر خاصیت است و شهرهای شمالی کشورمان خاستگاه اصلی این محصول محسوب می شوند. زیتون خام کیلویی به وسیله ارگان های خاصی عرضه می شود. با شرایط اقتصادی جدید بیشتر عرضه کنندگان کالا را به صورت عمده معامله می کنند، چون هزینه های کمتری را در پی دارد و تنوع آن چندین برابر می باشد. در عرضه مستقیم خریدار به صورت رو در رو با فروشنده معامله می کند و از نزدیک با نمونه های مختلف آشنا می شود.

عرضه مستقیم زیتون خام کیلویی

اطلاعاتی درباره زیتون سبز خام

اطلاعاتی درباره زیتون سبز خام

زیتون سبز خام دارای ماده ای به نام اولئوروپین می باشد که همین ماده باعث تلخ بودن این میوه می گردد. برای استفاده کردن از این محصول باید تلخی آن را تا حد زیادی از بین برد، چون ممکن است قابل خوردن نباشد. نمونه های خام از اواخر شهریور ماه تا پایان مهر ماه برداشت می شوند.

این محصول خام برای سلامتی بسیار مفید می باشد و اغلب پزشکان سنتی خوردن آن را توصیه می کنند، زیرا برای از بین بردن یبوست مناسب است و چربی درون آن کاملا طبیعی می باشد. طبیعت این میوه گرم و خشک می باشد، بنابراین در فصل سرد بسیار مناسب می باشد.

ساده ترین راه خرید زیتون خام کیلویی

ساده ترین راه خرید زیتون خام کیلویی

ساده ترین راه برای خرید زیتون خام شبکه های اینترنتی می باشند. مصرف کننده می تواند. سایت های مربوط به محصول را به خوبی مورد بررسی قرار دهد و پس از مقایسه کردن قیمت ها سفارش خود را ثبت نماید. برای انجام این کار بهتر است از اصل بودن سایت مطلع شوید و از کسانی که از آن خرید نموده اند اطلاعات کافی کسب نمایید.

با پیدایش شبکه های اینترنتی بیشتر معاملات سنتی جای خود را از دست دادند. افراد می توانند بدون حضور مستقیم کالای خود را دریافت نمایند و قیمت های کمی را پرداخت کنند. در هنگام خرید به علامت استاندارد توجه داشته باشید و هیچ گاه محصول را از مراکز نامعتبر تهیه نکنید. در بازار های امروزی بیشتر داد و ستد ها به وسیله شبکه های اینترنتی انجام می شود، چون مشتری می تواند قدرت انتخاب در میان طیف گسترده‌ای از محصولات را داشته باشد. مصرف کننده محدود به چند فروشگاه محلی نیست و می‌تواند در هر کجای ایران که باشد اجناس مورد نظر خود را خریداری کند.

ارباب رجوع هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی برای خرید نخواهد داشت و این یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می‌شود. در این گونه خریدها واسطه ها از میان برداشته می شوند و محصولات با قیمت بسیار کمی به دست مشتری می رسند.