عرضه زیتون تازه اصل در بازار شمال ایران

زیتون یک میوه بهشتی است که خدای متعال در قرآن به آن قسم خورده است و این کافی است تا به اهمیت این میوه پی ببریم. همان طور که می دانید این میوه در بازار های شمال به وفور یافت می شود و باکیفیت ترین و تازه ترین زیتون ها را می توان در بازار شمال ایران پیدا کرد. عرضه زیتون تازه اصل از بازار شمال ایران به بازار های فروش در سراسر کشور ارسال می شود. زیتون های شمالی به خاطر طعم و کیفیت عالی که دارد زبان زد مردم ایران است.

عرضه زیتون تازه اصل در بازار شمال ایران

راهنمای تشخیص زیتون تازه اصل از تقلبی

راهنمای تشخیص زیتون تازه اصل از تقلبی

زیتون تازه به خاطر ارزش غذایی بالا در اکثر سبد غذایی روزانه افراد وجود دارد. بعضی از افراد هم هستند که طعم زیتون تازه به مزاجشان خوش نمی آید و برای بهره گیری از خواص این میوه پر خاصیت از روغن آن استفاده می کنند؛ به همین منظور تشخیص زیتون تازه اصل و همچنین روغن زیتون خالص اصل امر مهمی است.

آیا می دانید روش تشخیص روغن زیتون و زیتون تازه اصل از تقلبی چه روشی می باشد؟ برای دانستن این موضوع مهم در ادامه مطلب با ما همراه باشید:

* میوه زیتون تازه اصل دارای رنگ زرد مایل به سبز یا سیاه است درشت و سالم، بدون له شدگی و تیرگی می باشد با خوردن آن طعم تازگی آن را حس خواهی کرد.

* اما تشخیص روغن زیتون اصل : رنگ و بوی آن اولین روش تشخیص اصل بودن آن است اما امروزه با افزودن رنگ ها و روغن های دیگر رنگ آن را طبیعی جلوه می دهند پس کارآمدترین روش تشخیص چشیدن روغن زیتون می باشد اگر تلخی و تندی آن را در انتهای گلو احساس کردید آن روغن زیتون اصل است و با خوردن آن چربی در دهان احساس نمی کنید.

اندکی هم با خواص بی نظیر این میوه بهشتی آشنا شوید:

  • باعث ازدیاد گلبول های قرمز می شود.
  • سرشار از آنتی اکسیدان است از این رو از سرطان جلوگیری می کند.
  • برای سلامت چشم و بینایی بسیار مفید است.
  • باعث کاهش فشار خون می شود.
  • قلب را تقویت می‌کند.

فروش فوق العاده زیتون تازه در تناژ بالا

فروش فوق العاده زیتون تازه در تناژ بالا

از آن جایی که زیتون میوه بسیار خوشمزه و مغذی است و همراه انواع غذا سرو می شود خواهان زیادی دارد و امروزه با توجه به خواص شگفت انگیز این میوه اغلب افراد زیتون را در سبد غذایی روزانه خود جای داده اند؛ از این رو خرید جزیی آن برای خریداران مقرون به صرفه نمی باشد به همین منظور به خریده عمده رو می آورند.

فروشندگان زیتون تازه نیز با توجه به زیاد شدن خرید عمده برای خریداران زیتون تازه در تناژ بالا فروش فوق العاده در نظر گرفته است و برای مشتریانی که خواهان خرید در تناژ بالا زیتون تازه هستند تخفیف ویژه ای می دهند.