صادر کننده روغن زیتون قم

روغن زیتون قم در بسته بندی های متفاوت آماده شده و راهی بازار داخل و همچنین بازار کشور های دیگر می شود. از آن جا که ایران تولید کننده این نوع روغن می باشد از این رو صادرات آن توسط شرکت صادر کننده به کشور های متقاضی صورت می گیرد. بر این اساس جهت صادرات نمونه این کالا به همراه پیش فاکتور که حاوی قیمت فروش آن می باشد به خریدار خارجی ارائه شده و پس از آن در مورد قیمت و نحوه دریافت کالا توافق های لازم صورت می گیرد.

صادر کننده روغن زیتون قم

باکیفیت ترین انواع روغن زیتون خوراکی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع روغن زیتون خوراکی کدامند؟

زیتون نام میوه ای سبز رنگ است که اندازه ای در حدود بادام داشته و دارای هسته ای نسبتا بزرگ است. از این میوه نوعی روغن گیاهی استحصال می شود که از منابع خوب گیاهی جهت تامین روغن مصرفی می باشد.

ارقام مختلفی از این روغن تولید می شود که برخی از آنها تصفیه نشده بوده و اصطلاحا روغن بکر نامیده می شوند. در این گونه روغن ها هیچ گونه عملیات تصفیه ای صورت نمی گیرد. این گروه از روغن ها حاوی بوی زیتون بوده و از این جهت به روغن بودار نیز شناخته می شوند.

دسته دیگری از انواع روغن زیتون خوراکی با کیفیت نیز روغنی است که عملیات تصفیه در آن انجام شده و بی بو می باشد.

رنگ این نوع روغن شفاف بوده و بوی سیب یا سبزی از آن قابل استشمام است. در زمینه نگهداری این دسته از روغن ها توصیه می شود که در دمای معمولی و دور از نور آفتاب یا حرارت نگهداری شود و در صورت امکان داخل یخچال قرار گیرد. به این ترتیب ماندگاری بیشتری داشته و کیفیت اولیه خود را حفظ خواهد کرد.

این روغن حاوی نوعی چربی غیر اشباع است که استفاده از آن به ویژه برای بیماران قلبی و عروقی بسیار توصیه شده و کاهش دهنده سطح چربی های مضر خون از قبیل ال دی ال و اچ دی ال می باشد.

عرضه کنندگان روغن زیتون قم

عرضه کنندگان روغن زیتون قم

روغن زیتون نوعی روغن گیاهی است که امروزه به دلیل سبک زندگی شهر نشینی و تحرک کمتر توصیه زیادی به استفاده از آن می شود. این نوع روغن ها مانند انواع روغن جامد در رگ ها رسوب نکرده و از این جهت از ابتلا به بسیاری بیماری های انسداد رگ ها مانند سکته قلبی و مغزی جلوگیری می کند.

به این ترتیب عرضه روغن زیتون قم توسط عرضه کنندگان آن در مقادیر متفاوت صورت می گیرد. این نوع روغن معمولا داخل ظروف شیشه ای بسته بندی می شود که بر روی شیشه های آن مشخصات کلی روغن درج شده است.