سفارش ویژه زیتون پرورده خام

زیتون یکی از میوه های خوش طعم و پرطرفداری بوده و یکی از چاشنی های بسیار لذیذ می باشد که در کنار بسیاری از غذاها سرو می شود. این میوه ارزشمند دارای ارزش غذایی بالایی بوده و سرشار انواع ویتامین و املاح معدنی مورد نیاز بدن می باشد. سفارش ویژه زیتون پرورده خام از طریق همین سایت امکان پذیر می باشد. در این مرکز امکانات مناسبی برای خریدی آسان فراهم شده است تا مشتری بتواند به راحتی کالای خود را خریداری نماید.

سفارش ویژه زیتون پرورده خام

مشخصات بهترین زیتون پرورده

مشخصات بهترین زیتون پرورده

بهترین زیتون پرورده دارای چه مشخصاتی می باشد؟ این محصول دارای طعم و مزه بسیار خوبی است، چرا که از بهترین زیتون ها و مواد مرغوب در تهیه آن استفاده شده است، در بسته بندی استاندارد عرضه می شود. در روی  بسته تمامی مشخصات محصول از جمله تاریخ تولید و انقضاء، پروانه بهداشت، وزن محصول، شرکت تولید کننده، ترکیبات آن درج شده است،

زیتون پرورده از ترکیباتی نظیر زیتون بدون هسته و مرغوب، رب انار، سیر، گردو و ادویه جات مختلف تهیه می شود که همه این مواد باید تازه باشند، چرا که در طعم و مزه زیتون پرورده بسیار تأثیرگذار هستند. این محصول سرشار از ویتامین ای و آنتی اکسیدان می باشد و یکی از لذیذ ترین انواع چاشنی ها بوده و بسیار مقوی و مفید می باشد.

عوامل موثر در قیمت زیتون پرورده خام

عوامل موثر در قیمت زیتون پرورده خام

 

عوامل مؤثر در قیمت زیتون پرورده خام شامل چه مواردی می باشد؟ فاکتور های متعددی بر قیمت این محصول تأثیر گذار هستند که از مهمترین آنها می توان به کیفیت زیتون، اندازه و سایز زیتون، محل برداشت آن، روش تولید زیتون پرورده، نحوه عرضه و تقاضا، نوع بسته بندی، برند و شرکت تولید کننده و … اشاره کرد. قیمت عمده انواع زیتون پرورده نسبت به قیمت جزیی آن مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد و امروزه اغلب مشتریان از این نوع خرید استقبال بهتری نشان می دهند.

زیتون در استان های شمالی به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی مساعد و خاک حاصلخیز با کیفیتی عالی پرورش می یابد. از این محصول برای تهیه روغن، زیتون شور و زیتون پرورده استفاده می کنند. زیتون پرورده به روش های سنتی و صنعتی تهیه می شود که هر کدام از قیمت و کیفیت متفاوتی برخوردار می باشند. زیتون در کارخانه های تولید کننده با استفاده از بهترین زیتون ها و مواد اولیه تازه تهیه می شود و به شیوه ای کاملا بهداشتی و توسط دستگاه های مخصوص تولید شده و پس از آماده شدن در بسته بندی های متنوع و شکیل در حجم های مختلف راهی بازار فروش می شود.