تولید کننده زیتون پرورده اهواز

زیتون میوه ای است که رسیده آن به عنوان چاشنی و به شکل های مختلف همراه غذا مصرف می شود. زیتون پرورده از اعلا ترین زیتون ها است که به شیوه خانگی و صنعتی تولید می شود و مواد طعم دهنده آن سلیقه ای است. تولید کننده زیتون اهواز، زیتون پرورده  را با طعم بی نظیر، کیفیت عالی در بسته بندی های مختلف شکیل تولید می کند و به صورت مستقیم در سایت فروش و پخش زیتون اهواز عرضه می کند.

تولید کننده زیتون پرورده اهواز

اطلاعات فنی درباره زیتون پرورده

اطلاعات فنی درباره زیتون پرورده زیتون پرورده از زیتون سبز یا سیاه رسیده تولید می شود، به این شکل که هسته زیتون به وسیله دستگاه هسته گیر صنعتی با هسته گیر دستی گرفته می شود و سپس زیتون بدون هسته با موادی شامل: گردوی آسیاب شده، دانه های انار ترش، آب انار یا رب انار،  سبزیجات معطر محلی، گلپر و غیره ترکیب می شود.

زیتون پرده صنعتی  به شکل های مختلفی بسته بندی و عرضه می شود، این محصول در بسته بندی های کیلویی با وزن های مختلف و تک نفره  ارائه می شود و به عنوان یک چاشنی خوشمزه و جذاب و پرخاصیت برای پذیرایی از مهمان در کنار غذا بسیار مناسب است.

زیتون پرورده دارای خواص بسیار زیادی است، این محصول طبع گرمی دارد و در طب سنتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. علاوه بر این که خود زیتون  سرشار از خاصیت و غنی از مواد معدنی است گردو و سبزیجات به کار رفته در آن نیز طبع گرمی دارند و خواص بسیاری دارند. از جمله خواص زیتون پرورده  این است که مقوی معده و مقوی سیستم گوارش است، خواص آنتی اکسیدانی دارد و ضد سرطان است، به کاهش کلسترول و تقویت سیستم قلبی عروقی کمک می کند، برای درمان لاغری مناسب است، به استحکام استخوان و مینای دندان کمک می کند و خواص شگفت انگیز دیگری دارد که باعث محبوبیت آن شده است.

زیتون پرورده باید در محیط سرد مانند یخچال نگهداری شود، چون ممکن است فاسد و ترش شود. زیتون پرورده نسبت به زیتون معمولی از قیمت گرانتری برخوردار است، اما این گرانی ارزش طعم لذیذ و ارزش غذایی بسیار آن را دارد.

پخش زیتون اهواز به صورت مستقیم

پخش زیتون اهواز به صورت مستقیم زیتون اهواز از زیتون های درجه یک و اعلا است که طرفدار زیاری دارد. قیمت زیتون اهواز به عوامل مختلفی مانند: کیفیت زیتون، طعم آن، درشتی دانه ها، سورت شدن و یک دست بودن زیتون، سالم یا شکسته بودن آن و غیره بستگی دارد.

پخش زیتون اهواز به صورت مستقیم از طریق سایت معتبر فروش زیتون اهواز انجام می شود. فعالان این عرصه بهترین زیتون را با نازل ترین قیمت به شکل فله بهداشتی یا بسته بندی های مختلف در این سایت به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می کنند و به سراسر کشور ارسال دارند.

برای خرید کافی است به این سایت مراجعه کنید، سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت در محل دلخواه تحویل بگیرید.