توزیع کننده روغن زیتون سبز صنعتی

توزیع کننده روغن زیتون صنعتی سبز، این محصول را با قیمت بسیار ارزان و منصفانه در اختیار مشتریان قرار می دهد‌. این مرکز تلاش می کند تا محصولات خود را قبل از ارسال به بازار از نظر کیفیت چک کند تا محصول مرغوب را به دست مشتریان برساند.

این مرکز فروش روغن زیتون سبز را به صورت فله و بسته بندی انجام می دهد تا مشتریان بتوانند بنابر نیاز خود، به میزان دلخواه این محصول را خریداری نمایند. 

توزیع کننده روغن زیتون سبز صنعتی

3 ویژگی مهم روغن زیتون سبز باکیفیت

3 ویژگی مهم روغن زیتون سبز باکیفیت

روغن زیتون سبز باکیفیت دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی است.

۱: این محصول دارای طعم و بوی دلنشینی است. بو آن مشابه بوی سبزی یا سیب تازه است. در صورت وجود بوی نامطبوع و بد، این محصول از کیفیت لازم برخوردار نمی باشد و مناسب خرید نیست. 

۲: رنگ روغن زیتون مرغوب سبز روشن و درخشان است. در صورتی که رنگ روغن کدر شده باشد، روغن زیتون تازه نیست و برای خرید مناسب نمی باشد. 

۳: یکی دیگر از مشخصات روغن زیتون با کیفیت، مزه آن می باشد. برای تشخیص کافی است مقداری از این روغن را بر روی زبان بریزید.‌ در صورت پخش شدن مزه تند زیتون، این روغن با کیفیت است. اما اگر روغن مزه فلزی بدهد، این محصول فاسد شده است و تازه نمی باشد. 

۴: از دیگر راه های تشخیص روغن اصل از غیر اصل، نگهداری آن در یخچال است. برای این کار کافی است تا چند قاشق روغن را در ظرف مناسب ریخته و آن را در یخچال به مدت بیست و چهار ساعت نگهداری کنند. در صورتی که روغن منجمد شده و یخ ببندد، این روغن اصل است و فاقد اسید چرب اشباع می باشد. اما اگر روغن هم چنان مایع باقی ماند، این روغن بی کیفیت است و اصطلاحا تقلبی می باشد. 

۵: برای حفظ کیفیت و خواص روغن زیتون بهتر است در جای خشک و خنک به دور از نور آفتاب نگهداری شود. در صورتی که این محصول مستقیما در برابر نور آفتاب قرار گیرد، خواص آن از دست رفته و روغن بی کیفیت می شود. 

مرکز خرید روغن زیتون صنعتی

مرکز خرید روغن زیتون صنعتی

مرکز خرید روغن زیتون صنعتی، فروش محصول را به صورت عمده و جزئی انجام می دهد. فروش عمده باعث می شود قیمت هر بسته روغن زیتون برای مصرف کنندگان بسیار ارزان تر و به صرفه تر باشد. این روش خرید بسیار مناسب آشپزخانه ها و مراکز تولید غذا می باشد. این مراکز مصرف روغن زیتونی بالایی دارند. بنابراین با خرید عمده می توانند نیاز طولانی مدت خود به محصول را پوشش دهند. 

این مرکز تلاش می کند تا در عین تحویل دادن محصول مرغوب، برای آن قیمت مناسب و ارزانی در نظر بگیرد تا اعتماد مشتریان را جلب کرده و میزان فروش را بالا ببرد.