توزیع کلی زیتون سیاه صادراتی در بازار تهران

زیتون یکی از میوه های روغنی می باشد که در ایران به دو نوع سبز و سیاه دیده می ‌شود و این روزها بسیاری از مردم در تلاش هستند که از زیتون های سیاه تهیه کرده و مصرف کنند. توزیع کلی زیتون سیاه صادراتی در بازار تهران به شدت در حال افزایش بوده و با توجه به این که تقاضاها روز به روز در حال افزایش است توزیع آن به شکل عمده نیز صورت می گیرد.


توزیع کلی زیتون سیاه صادراتی در بازار تهران

مقایسه زیتون سیاه با زیتون سبز

مقایسه زیتون سیاه با زیتون سبز زیتون سیاه نسبت به زیتون سبز یکسری تفاوت ها و شباهت هایی دارد که در ادامه به مقایسه این دو نوع زیتون بومی خواهیم پرداخت؛

  • اول اینکه زیتون سیاه نسبت به نوع سبز روغنی تر بوده و به این ترتیب استخراج روغن از آن نسبت به زیتون سبز به صرفه تر می باشد، همچنین بسیاری مزه زیتون سیاه را به زیتون سبز ترجیح می‌دهند و دلیل آن هم بسیار مطلوب آن است همچنین زیتون های سیاه کارتنوئید بالایی نسبت به نوع سبز داشته و به این ترتیب مصرف آن باعث خواهد شد که به راحتی بتوان از انواع سرطان ها پیشگیری کرد.
  • زیتون سیاه و سبز از لحاظ داشتن بسیاری از مواد مغذی و ویتامین ها تقریبا مشابه هم هستند، به طور مثال هر دو آن ها به میزان یکسانی ویتامین سی و ویتامین دی وارد بدن می کنند، اما زیتون های سیاه معمولاً به میزان زیادی امگا سه دارند که برای قلب بسیار مفید بوده و مصرف آن باعث خواهد شد که حدود ۴۰ درصد از احتمال بروز بیماری‌های قلبی و عروقی کاسته شود، دلیل آن این است که این نوع اسید چرب ها که معمولاً در زیتون های سیاه یافت می شود می تواند شریان ها را باز کرده و خون را روان کند.

فروشنده عمده زیتون سیاه فله صادراتی

فروشنده عمده زیتون سیاه فله صادراتی فروشنده زیتون سیاه فله صادراتی در تلاش است که بهترین زیتون های تولید شده در داخل کشور را به شکل عمده به فروش برساند و گفتنی است که این زیتون ها معمولا در قوطی های حلبی بسته بندی شده و سپس به فروش می رسد و همین باعث شده که بتوان آن ها را به مدت طولانی تری نگهداری کرده و بهداشت آن ها نیز تضمین خواهد شد.

این فروشنده در تلاش است که این زیتون ها را در تعدادهای بالا به فروش برساند و این باعث خواهد شد که هزینه خرید آن تا حدود زیادی کاهش یابد و از طرفی بتوان آن ها را به شکل غیر حضوری نیز تهیه کرد و به این منظور کافی است که با شماره های قرار داده شده تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت کنید.