توزیع بهترین روغن زیتون موضعی

روغن زیتون یکی از محصولات و فرآورده هایی می باشد که از میوه زیتون و دست می‌آید مرکز ما با توزیع بهترین روغن زیتون موضعی با کیفیت و قیمتی عالی این محصول را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. همچنین با فروش روغن زیتون بدون واسطه با کمترین نرخ ممکن این محصول را به فروش می‌رساند و از این رو بسیاری از خریداران عمده و تجار به این مجموعه مراجعه می‌کنند. توزیع بهترین روغن زیتون موضعی

اطلاعات مختصری در مورد مراحل تولید روغن زیتون

اطلاعات مختصری در مورد مراحل تولید روغن زیتون  در اینجا می خواهیم به مراحل تولید روغن زیتون  بپردازیم. بعد از اینکه زیتون  به حد مطلوب خود رسید استخراج و روش برداشت آن مهمترین معیار کیفیت روغن به حساب می‌آید. بهترین روغن های زیتون جزو روغن هایی هستند که میوه های آنها تا حدودی سیاه شده باشند.

زیتون بعد از برداشت برای تهیه خمیر، آسیاب می شود. این کار به روش آسیاب سنگی و چکشی انجام می شود. در آسیاب سنگی تولید روغن بسیار کند و ملایم می باشد ولی تمیز کردن آن کار سختی است آسیاب چکشی این کار را بسیار تمیز و سریع انجام می‌دهند ولی برخی از افراد احساس می‌کنند که  مزه فلز را به خود گرفته است.

در روشهای قدیمی و صنعتی خمیر را در ظروف حصیری که از جنس کنف بود، می گذاشتند و سپس برای خارج شدن روغن و آب محصول آن را تحت فشار قرار می دادند.اما امروزه با استفاده از فشار هیدرولیکی این کار را انجام می‌دهند که با پرس صنعتی بهترین روغن تولید می گردد.

پس از اینکه مواد استخراجی از خمیر جدا شد مخلوطی از آب و روغن می باشد که اگر آب بلافاصله در زمان کوتاه از روغن جدا نشود، باعث فساد و کاهش کیفیت آن می‌گردد در مرحله آخر برای خالص کردن روغن از آب باید آن را در دستگاهی این قرارداد و سپس روغن آنها بعد از جدا شدن وارد بطری می گردد.

برای اینکه یک روغن زیتون مرغوب بخرید بهتر است اول آن را بو کنید و  باید تقریباً بویی مانند سبزی یا سیب باشد و اگر بوی فلز احساس کردید بدانید که روغن به روش نامرغوب تولید شده یا فاسد است. باید رنگی کاملاً شفاف داشته باشد و از مصرف روغن هایی که در معرض نور و حرارت نگهداری شده اند خودداری کنید.

فروش عمده روغن زیتون موضعی

فروش عمده روغن زیتون موضعی تولید کنندگان روغن زیتون، این محصول را در حجم بسیار وسیعی تولید می کند. با توجه به فروش عمده روغن زیتون موضعی، بسیاری از تجار و خریداران عمده، به این مرکز مراجعه می کنند. در فروش عمده با توجه به حذف واسطه ها، قیمت تمام شده و نهایی محصول نیز کاهش می یابد.

اگر شما جز خریداران و مصرف‌کنندگان این محصول هستید، می‌توانید روغن زیتون اصل را از ما بخواهید. جهت مشاوره برای خرید و اطلاع از قیمت محصول می توانید از طریق همین وب سایت اقدام کنید. در خرید اینترنتی امکان مشاهده و مقایسه قیمت و کیفیت محصول می باشد از این رو  خریدار می تواند با اطمینان خاطر بیشتری محصول مورد نظر را تهیه کند.