بازار عرضه زیتون پرورده ارزان در شیراز

زیتون پرورده را می‌توان نوعی خوراک دانست که در کنار بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. زیتون پرورده به دلیل داشتن خواص فراوانی که دارد برای سلامت بدن مفید بوده به همین جهت توصیه به استفاده از آن می شود.

بازار عرضه زیتون پرورده ارزان در شیراز بسیار پر رونق بوده و این محصول به روش های مستقیم و غیر مستقیم در بین مصرف کنندگان عرضه می شود که می تواند به صورت فله ای و یا بسته بندی شده باشد.

بازار عرضه زیتون پرورده ارزان در شیراز

طرز تهیه زیتون پرورده با رب انار

طرز تهیه زیتون پرورده با رب انار برای تهیه زیتون پرورده با رب انار باید چندین مرحله را با دقت و به ترتیب انجام دهیم تا به خوراک مورد نظر دستیابی پیدا کنیم. مواد مورد نیاز برای تهیه این خوراک شامل زیتون، رب انار، مغز گردو آسیاب شده، دانه انار، گلپر، سیر رنده شده، سبزی معطر و روغن زیتون می باشد.

در اولین مرحله باید هسته های زیتون را خارج کنیم دقت داشته باشید که زیتونی که استفاده می شود حتما باید تلخی آن گرفته شده باشد در مرحله بعدی گردو آسیاب شده و رب انار را به زیتون های بدون هسته اضافه می کنیم و آن ها را به خوبی هم میزنیم تا مخلوطی یکنواخت به دست بیاید.

در انتها مواد دیگر مانند سیر رنده شده تازهتازه و معطر را همراه با سبزی خرد شده به مخلوط حاصل اضافه می‌کنیم سپس روغن زیتون اصل و درجه یک و نمک را نیز به آن افزوده و دوباره هم می زنیم تا مخلوط به دست آمده حالت یکنواختی به خود بگیرد و مواد ترکیب شده با هم به خوبی مخلوط شوند بعد از اتمام این مراحل مخلوط به دست آورده را به مدت دو ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا جا بیفتد که بعد از این مدت زمان می توان از آن استفاده کرد.

با انجام مراحل فوق و به کار بردن توجه کافی می توان زیتون پرورده با کیفیت و خوشمزه را تهیه کرد که بسیار مقوی بوده و به سلامت بدن کمک قابل ملاحظه ای می کند.

قیمت خرید زیتون پرورده فله در سال جدید

قیمت خرید زیتون پرورده فله در سال جدید قیمت زیتون پرورده فله در سال جدید به عواملی همچون کیفیت آن و سنتی یا صنعتی بودن آن و همچنین روش عرضه و میزان تولیدی که به صورت سالانه دارد بستگی خواهد داشت بر همین اساس نمی‌توان قیمت ثابتی را به عنوان قیمت کلی در طول سال برای آن عنوان کرد.

قیمت خرید زیتون پرورده فله همچنین بر اساس روش خرید مستقیم و غیرمستقیم نیز تفاوت دارد و علاوه بر این نیز قیمت خرید عمده آن با قیمت جزیی آن متفاوت می باشد بنابراین با وجود همه موارد گفته شده می توان گفت که قیمت این محصول در کل سال یکسان نیست و ممکن است متغیر باشد.