بازار خرید زیتون رودبار اصل

بازار خرید زیتون رودبار اصل رونق فراوانی دارد چون مشتریان همیشه به دنبال خرید محصول با مرغوبیت بالا و قیمت مناسب می باشند زیتون برای سلامتی پوست فوق العاده می باشد به عنوان نمونه ویتامین A موجود در آن با رادیکال های آزاد مبارزه و از سرطان پوست پیشگیری خواهد کرد و آنتی اکسیدان های آن موجب جوان سازی پوست می شوند و چین و چروک های صورت را از بین می برند.

بازار خرید زیتون رودبار اصل

شناخت بهتر زیتون رودبار

شناخت بهتر زیتون رودبار

زیتون رودبار از نظر طعم و کیفیت بی نظیر می باشد چون موقعیت آب و هوا و جغرافیای رودبار باعث شده زیتون این منطقه از نظر مرغوبیت فوق العاده باشد و شما با خرید و مصرف آن می توانید از اثرات درمانی بی نظیرش بهره مند شوید به عنوان نمونه فیبر فراوانی دارد و به بهبود هضم غذا کمک می کند و باعث سلامتی دستگاه گوارش می شود و به درمان ریفلاکس معده کمک خواهد کرد.

خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی دارد و با میکروب هلیکوباکتری مبارزه و عفونت معده و زخم معده را درمان می کند علاوه بر این باعث افزایش پروبیوتیک های روده می شود و به درمان یبوست کمک شایانی خواهد کرد.

خواص ضد التهابی دارد و از استرس اکسید اتیو و بیماری های کبدی من جمله کبد چرب پیشگیری خواهد کرد کم چرب است و به کاهش وزن کمک شایانی می نماید باعث کاهش قند خون بالا می گردد و سرعت جذب گلوکز خون را پایین می آورد.

باعث افزایش انعطاف پذیری رگ های خونی می شود و این به دلیل ترکیبات فنلی است که در آن وجود دارد علاوه بر این سدیم موجود در آن به کاهش فشار خون بالا کمک می کند موجب کاهش کلسترول بد خون می شود چون ترکیبات فنلی و اسید اولئیکی دارد و از بیماری های آترواسکلروزیس و قلبی پیشگیری می کند.

تقویت کننده استخوان ها می باشد و پوکی استخوان را کاهش می دهد و این به دلیل ترکیبات فنلی موجود در آن است تکثیر سلول های سرطانی را مختل می کند و باعث کاهش التهاب در بدن می شود و از سرطان روده بزرگ، معده و پستان جلوگیری می نماید.

قیمت انواع زیتون رودبار اصل

قیمت انواع زیتون رودبار اصل

قیمت زیتون رودبار همانند تمام محصولات با توجه به تغییرات نرخ ارز و تورم دچار نوساناتی شده است البته نوع خرید، مرغوبیت و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت اثر گذار بوده اند.

علاوه بر اطلاع از قیمت لازم است اطلاعاتی در مورد خاصیت های زیتون هم کسب کنید که ما در این جا فواید آن را برای خانم های باردار و کودکان شرح داده ایم:

  • به تقویت و رشد استخوان های نوزادان و کودکان کمک می کند چون ویتامین E، مس و کلسیم دارد.
  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن کودکان و نوزادان می باشد و این به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی آن است.
  • برای درمان کم خونی خانم های باردار بی نظیر خواهد بود چون غنی از آهن می باشد.
  • ویتامین C موجود در آن باعث رشد جنین، رگ های خونی، تشکیل کلاژن، تاندون ها و پوست جنین می شود.