بازار خرید روغن زیتون سیاه یک لیتری

بازار خرید روغن زیتون یک لیتری، به صورت جهانی و بین المللی فعال می باشد. این محصول طرفداران بسیار زیادی را در ایران و خاورمیانه به خود اختصاص داده است. بنابراین تولید کنندگان بخشی از تولیدات خود را برای صادرات به کشور های همسایه مانند عمان، کویت، پاکستان، عراق، ترکیه و … در نظر می گیرد و علاوه بر مشتریان داخلی، نیاز مشتریان خارجی را نیز به صورت کامل پوشش می دهد‌.

بازار خرید روغن زیتون سیاه یک لیتری

ویژگی های مهم روغن زیتون سیاه

ویژگی های مهم روغن زیتون سیاه

زیتون ها یکی از میوه های پرطرفدار است که از آن ها برای تولید روغن نیز استفاده می شود. زیتون ها به دو دسته سیاه و سبز تقسیم می شوند. روغن زیتون سیاه دارای خواص بسیار زیادی است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

روغن زیتون سیاه مرغوب دارای بوی سبزی تازه یا گوجه فرنگی است. این محصول طعم و بوی بسیار دلنشینی دارد که در ابتدای مصرف کاملا قابل مشاهده است.

مصرف روغن زیتون می تواند باعث تقویت گلبول های قرمز و سلول های خونی شود. این امر باعث جبران کمبود آهن، برطرف ساختن میگرن و سردرد های ناشی از آن نیز می شود.

ویتامین A موجود در روغن زیتون، باعث تقویت قوه بینایی می شود. در صورتی که افراد به صورت مرتب به مصرف روغن زیتون بپردازند، ضعف قوه بینایی آن ها درمان می شود.

به طور کلی روغن زیتون جایگزین بسیار مناسبی برای روغن های حیوانی است. زیرا نسبت به آن ها سبک تر بوده و خطر ابتلا به گرفتگی عروق و سکته های قلبی و مغزی را افزایش نمی دهد‌.

این محصول به فراوانی در داخل کشورمان تولید شده و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مرکز پخش روغن زیتون یک لیتری

مرکز پخش روغن زیتون یک لیتری

مرکز پخش روغن زیتون یک لیتری، این محصول را به صورت عمده و کلی به مشتریان ارائه می کند. فروش عمده این محصول باعث می شود قیمت هر لیتر روغن زیتون سیاه ارزان تر و به صرفه تر باشد.

پخش این محصول در بسته بندی های یک لیتری و چند لیتری انجام می شود. قیمت بسته های یک لیتری ارزان تر است اما بسته های بزرگتر به صرفه تر هستند.

پخش روغن به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه انجام می شود. در پخش مستقیم تولید کننده با مصرف کننده مستقیما در ارتباط است و محصول را بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهد‌. بنابراین سود تعلق گرفته به کالا کاهش یافته و قیمت کالا ارزان تر می گردد. از این رو خرید مستقیم برای خریداران بسیار به صرفه تر و ارزان تر است.